Hoe zorg ik dat het bezoek van een klant zo waardevol mogelijk wordt?

Uiteindelijk wil je als organisatie je klanten verder helpen. Je wilt ze daarbij een ervaring bieden die leuk en intuitief is. Zorgen dat de klant spelenderwijs ontdekt welke mogelijkheden er zijn. Waar begin je en hoe bedenk je deze nieuwe nieuwe reis? 

Risico’s die je loopt als je hier geen werk van maakt: 

DE RISICO'S

Zo bied je een onvergetelijke ervaring

Met een combinatie van verschilllende technieken kun je een zo waardevol mogelijk bezoekmoment creëren voor je klanten. Zet informatieve displays neer en maak gebruiken van verschillende sensoring technieken om de klant zelf producten te laten ontdekken. Wij hebben de ervaring en de ideeën om jouw klantreis onvergetelijk te maken.

Kom eens langs in een van onze experience centers en ervaar het zelf. 

De voordelen

Video afspelen

Slimme sensoren en displays creëren een interactieve winkelervaring

“We willen klanten in elke fase van de customer journey voorzien van professioneel en onafhankelijk advies. Zowel online als in de winkel, zoals hier in Groningen. Samen met Samsung Business Center bekeken we hoe we dat kunnen realiseren. Met dit nieuwe winkelconcept tot gevolg.”

– Martijn Akkermans, Director of Retail Operations bij Beter Bed

Precies weten of de aandacht van je klanten naar het juiste gaat bij interfaces

Met geavanceerd A.I. gebaseerd op neuroscience kunnen we voorspellingen maken met 93% accuraatheid over waar de aandacht van klanten, bezoekers en medewerkers heen zal gaan bij het gebruik van interfaces. Denk aan het gebruik van bijvoorbeeld bestelsoftware in combinatie met de Samsung Kiosk. 

Op neuroscience gebaseerde inzichten over wat wel en niet werkt

Niet voelen maar weten. Weet met neuroscience en A.I. waar de aandacht naartoe gaat van bezoekers. Zo weet je precies of alles in de winkel, in je ziekenhuis, vliegveld, kantoor etc. optimaal is geplaatst voor maximaal effect. Weten of bewegwijzering, promoties, belangrijke berichten etc. ook daadwerkelijk de juiste aandacht krijgen.

Smart Signage Solutions

Samsung digitale smart signage is ’s werelds eerste integratie-ready display oplossing die hardware naadloos met software combineert. 

Second Generation SSSP

Digital signage wordt door veel bedrijven als een effectieve communicatietool gezien om de statische signage te vervangen en om de klant een interactieve belevenis te bieden. Het Samsung Smart Signage Platform is voorzien van een krachtige quad-core geïntegreerde System-on-Chip (SoC) en beschikt het over een robuustere en veel uitgebreidere functionaliteit dan ooit.

MagicInfo Videowall

Dankzij veelzijdige en simpele software geef je content precies weer zoals jij dat wilt en kun je deze onmiddellijk delen, waar jij je ook bevind. 

MagicInfo Lite

Met de MagicInfo Lite Player kun je op elk gewenst moment een enorm scala aan content afspelen, zoals afbeeldingen, video’s, PowerPoint ’s en Flash-bestanden vanaf een USB-geheugen of via een server.

Samsung Certified Partner

Samsung Business Center is een Samsung Authorized Display Business Partner

Unieke voordelen van het Samsung Business Center