Customer Service Expert | 1e Lijns Support

40 uur – fulltime | Eindhoven

Techniek. Klantcontact. Dynamiek.

Als jij blij wordt van het oplossen van technische vraagstukken én het helpen van mensen, dan hebben wij jouw droombaan klaarstaan!

Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten ben jij de stem van onze service en het brein achter de oplossing. Jij zorgt ervoor dat onze producten & oplossingen doen wat ze moeten doen: perfect functioneren.

 

Wie & Wat?

Bij Adaptable combineren we het beste van technologie en wetenschap en ontwikkelen we effectieve, innovatieve oplossingen voor onze klanten. We zijn gespecialiseerd in veilig mobiel samenwerken, interactieve digital signage, hybride vergaderen en slimme werkplekken. Samen met onze klanten zetten we vol enthousiasme koers naar de toekomst en ontwerpen we baanbrekende mogelijkheden.

Als Customer Service Expert  heb jij verschillende petten op. Zo ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, een adviseur, een vraagbaak, een luisterend oor en een ‘troubleshooter’. Jouw to-do lijst ziet er ongeveer zo uit:

🔧 Lost storingen op alsof je nooit iets anders hebt gedaan
🧠 Analyseert problemen op afstand en fixt ze waar mogelijk meteen
📨 Communiceert helder en professioneel via telefoon, mail en tickets
💬 Legt technische dingen uit alsof het kinderspel is
📊 Signaleert trends, denkt mee en maakt onze service elke dag slimmer
📚 Houdt kennis up-to-date, want jij weet: stilstand is geen optie


Wie zoeken we?

We zijn op zoek naar een proactieve, enthousiaste, sociale collega met een sterk servicegerichte instelling. Kun je daarnaast onderstaande punten afvinken, dan hopen we je binnenkort te spreken:

Een afgeronde ICT-opleiding (bij voorkeur Expert IT of Allround IT medewerker)
MBO+ werk- en denkniveau
Affiniteit met techniek én met mensen
Een scherp analytisch vermogen
Skills in multitasking en snel schakelen
Een stressbestendige houding en een gezonde dosis humor

Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Voor bonuspunten: je hebt affiniteit met innovatie.

 

Wat bieden we?

We hebben per direct een functie voor 40 uur per week voor je beschikbaar op onze vestiging in Eindhoven. Op deze vestiging werk je nauw samen met een team van ambitieuze, gezellige collega’s, maar je maakt deel uit van een groter geheel, omdat we ook een vestiging in Utrecht hebben. Ons kantoor is een creatieve, innovatieve ruimte waar we in informele sfeer met elkaar en klanten kunnen sparren en werken. Het complete pakket bestaat uit:

Een marktconform salaris
Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals 30 vrije dagen en 2 bonusdagen die je zelf kunt verdienen)
Telefoon en abonnement van de zaak
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
Trainingen, certificeringen en toegang tot de nieuwste technologieën ( Samsung)
Een moderne werkomgeving met de juiste tools om te knallen
Regelmatig een gezellige borrel of uitje met je collega’s
Onkosten & reiskosten vergoeding
Pensioenregeling

Je komt terecht in een organisatie waar techniek en klantbeleving samenkomen. Hier geen stoffige helpdesk, maar een energieke servicedesk die meebeweegt met de nieuwste innovaties. Hier telt jouw mening, jouw kennis en jouw inzet.

📩 Klaar om je headset op te zetten en impact te maken?

Solliciteer nu en word hét aanspreekpunt waar klanten én collega’s op kunnen bouwen. Neem dan contact op met:

Karl van Schijndel | karlvanschijndel@adaptable.nl | +31 6 23985754

Deel dit stuk

Facebook
Twitter
LinkedIn

Solliciteren?
Karsten de Ruiter
staat voor je klaar!

Karsten de Ruiter
Recruitment