Uiteindelijk wil je als organisatie je klanten verder helpen. Je wilt ze daarbij een ervaring bieden die leuk en intuitief is. Zorgen dat de klant spelenderwijs ontdekt welke mogelijkheden er zijn. Waar begin je en hoe bedenk je deze nieuwe nieuwe reis?
Risico’s die je loopt als je hier geen werk van maakt:
Met een combinatie van verschilllende technieken kun je een zo waardevol mogelijk bezoekmoment creëren voor je klanten. Zet informatieve displays neer en maak gebruiken van verschillende sensoring technieken om de klant zelf producten te laten ontdekken. Wij hebben de ervaring en de ideeën om jouw klantreis onvergetelijk te maken.
Kom eens langs in een van onze experience centers en ervaar het zelf.
“We willen klanten in elke fase van de customer journey voorzien van professioneel en onafhankelijk advies. Zowel online als in de winkel, zoals hier in Groningen. Samen met Samsung Business Center bekeken we hoe we dat kunnen realiseren. Met dit nieuwe winkelconcept tot gevolg.”
– Martijn Akkermans, Director of Retail Operations bij Beter Bed
Samsung digitale smart signage is ’s werelds eerste integratie-ready display oplossing die hardware naadloos met software combineert.
YoYo stuurt een signaal naar MagicINFO dat reageert op gebeurtenistriggers en inhoud naar displays stuurt. De YoYo-software wordt gevoed door de NFC-technologie die voor de trigger zorgt. Je creëert en beheert content in MagicINFO.
Dankzij veelzijdige en simpele software geef je content precies weer zoals jij dat wilt en kun je deze onmiddellijk delen, waar jij je ook bevind.
Een widget is een applicatie die wordt gepresenteerd via een webpagina, liggend of staand, die als inhoudsitem kan worden geïntegreerd in de MagicINFO-afspeellijst.
Adaptable is een Samsung Authorized Display Business Partner